جمعیت هلال احمر شهرستان بهار

نجاتگران بی منت
جمعیت هلال احمر شهرستان بهار
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان ، مهدی حمزه رییس هلال احمر شهرستان بهار با اشاره به حریق خودرو سواری پراید ،از امدادرسانی امدادگران این جمعیت در یک تصادف کم سابقه خبر داد.
وی گفت گزارشی مبنی بر وقوع تصادف در محور همدان به سنندج را دریافت کردیم که بلافاصله سه نجاتگر این جمعیت را با یک دستگاه آمبولانس به محل وقوع حادثه در حوالی روستای همه کسی اعزام نمودیم.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار با بیان اینکه در این سانحه رانندگی یک دستگاه خودرو سواری پراید به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، دچار سانحه واژگونی و سپس آتش سوزی شده بود، با اظهار تأسف گفت: به دلیل شدت حادثه، هر دو سرنشین این خودرو در آتش سوختند.
وی با اشاره به مجهزبودن خودرو عملیات به ست هیدرولیکی نجات افزودامدادگران سریعا درمحل حادثه عملیات رهاسازی اجساد را آغاز کردندکه انجام این عملیات با استفاده از ست های هیدرولیک مذکور حدود نیم ساعت به طول انجامید.
حمزه افزود: اجساد این سانحه رانندگی پس از رهاسازی تحویل نیروهای باغ بهشت حاضر در محل حادثه گردید.
مهدی حمزه با اشاره به دور پایانی تعطیلات تابستان، خاطرنشان کرد مسیررفت وبرگشت راجزء سفرمی باشدلذا ازمسافرین و هم استانی های عزیز خواست تا با حوصله بیشتر،رعایت قانون و توجه به نکات ایمنی ازجمله خواب و استراحت کافی، سفرهای تابستانی شیرینی را تجربه کنند.


امدادگران این حادثه : علی یگانه - پیمان محمدی مجد - احمدرضا رضایی - محمد حسین باقری


هشدار :

عکس های زیر دارای صحنه هایی وحشتناک از این حادثه می باشد که نگاه کردن به آنها هرگز توصیه نمی شود  

محور قروه-همدانمحور قروه-همدانمحور قروه-همدانمحور قروه-همدان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۷
peyman mohamadi majd

نظرات  (۱)

با عرض سلام و خدا قوت به همه پرسنل و امدادگران زحمت کش جمعیت هلال احمر 
بنده یکی از امدادگران حاضر در این تصادف بودم در این تصادف چهار ارگان همکار پر ادعا در جلسه ها و نشست ها اما عاجز در این گونه حوادث حضور داشتن همان طور که در تصاویر میبینید نه تنها در این حادثه کمکی به ما نکردن بلکه یکی از به اصطلاح دوستان همکار با غرور نابه جایه خود باعث ناراحتی امدادگر عزیزما شد همانطور که همه ی عزیزان میدانید رها سازی وظیفه ما بود اما ما برای رضای خدا بعد از رها سازی اجساد را در کیسه جسد قرار دادیم. جا داره اینجا از دکتر کارخانه ای و حاج آقا اشرفی و اقای مهدی حمزه رئیس جمعیت شهرستان بهار به دلیل قدردانی و دل گرمی دادن به امدادگران حاضر در این تصادف تشکر کنم .باشد که رستگار شویم
با تشکر خادم مردم پیمان محمدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی